قلمچی شهر علویجه
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت خانه امید علویجه منطقه مهردشت اصفهان لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
ثبت نام گروهی مدارس خدمات رایگان
سنجش مهردشت
.



قلمچی شهر علویجه
نوشته شده در سه شنبه 28 مهر 1400
بازدید : 1115
نویسنده : رسول خسروی

بورسیه روستایی اولویت نمایندگی بنیاد قلم چی در اصفهان شهر علویجه

 

مسئول نمایندگی بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) واحد دختران اصفهان، بورسیه دانش آموزان

روستایی را از اهم برنامه‌های این نمایندگی برشمرد.

 
بورسیه روستایی اولویت نمایندگی بنیاد قلم چی در اصفهان

مسئول نمایندگی بنیاد علمی آموزشی قلم چی(وقف عام) واحد دختران اصفهان، بورسیه دانش آموزان روستایی را از اهم برنامه های این نمایندگی برشمرد.

 

ملوک پارسایی مسئول نمایندگی دختران اصفهان گفت: از سال 84 که بورسیه دانش آموزان را آغاز کردیم، همه سعی و تلاشمان بر این بود که در شناسایی و احراز شرایط دانش آموزان برای بورسیه شدن بسیار دقت کنیم.

وی گفت: بورسیه های مان بیشتر از منطقه زینبیه شهر اصفهان هستند؛ برخی از دانش آموزان روستاهای شرق اصفهان که اهالی غالبا از راه کشاورزی امرار معاش می کنند نیز اکنون بورسیه این نمایندگی هستند؛ در حال حاضر بیش از 60 دانش آموز بورسیه روستایی داریم که اغلب آن ها از دهستان براآن هستند.

وی با بیان اینکه بورسیه های این نمایندگی از همه خدمات دانش آموزان دیگر بهره مند هستند گفت: سال گذشته 400 دانش آموز را تحت پوشش بورسیه قرار دادیم و امسال این تعداد در آستانه نیمسال دوم نزدیک به دو برابر افزایش یافت.

مسئول نمایندگی دختران اصفهان درباره نقش معتمدین در معرفی دانش آموزان واجد شرایط گفت: در تلاشیم تا با معتمدین بیشتری در ارتباط باشیم؛ معتمدینی از خیریه ها، مدیران و معاونان مدارس در معرفی دانش آموزان واجد شرایط با ما همراه هستند؛ امسال آقای خسروی یکی از معلمان، 20 دانش آموز واجد شرایط را از شهر علویجه بخش مهردشت به ما معرفی کرد.

پارسایی با بیان اینکه 51 دانش آموز را از خیریه ها تحت پوشش داریم گفت: 41 دانش آموز از حوزه اجتماعی، 6 دانش آموز از حوزه توانبخشی بهزیستی و 60 دانش آموز از کمیته امداد را تحت پوشش داریم؛ 5 دانش آموز نیز از انجمن ام اس بورسیه بنیاد قلم چی در نمایندگی اصفهان هستند.

 

بورسیه روستایی اولویت نمایندگی بنیاد قلم چی در اصفهان




:: برچسب‌ها: علویجه , آموزشگاه علویجه , قلمچی علویجه , گاج علویجه , سنجش علویجه , کنکور , نفرات برتر کنکور ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:


فروشگاه خرید ساعت مچی خرید هاست لینوکس traffiset.ir